Nu!!

Efter svettningar, svordomar, ilskeutbrott och fan och hans moster så blev tentan färdig, utskriven och inskickad... 
ÅH vad sköööööönt.

  Fötterna i fredags..

   Fötterna idag.. Ser ni vilken som inte mår sådär jättebra?

Snart är det nog bra, lugnt och fint ska det vara i veckan så den frisk!!

Imon är det fika med min underbara, föredetta "svärmor" :) Sen är frågan om jag ska hem och plugga eller gå till Monk? Kan inte bestämma mig. Vore skönt med en ledig dag men samtidigt är jag inte värd det med tanke på hur lat jag varit den senaste tiden pga foten.. Får väl se hur det blir...

Nu är det snart dags att sova igen. Har några timmar att ta igen och blev ännu tröttare efter att datorerna och skrivaren krånglade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0