Mellanpaus

Har precis kommit hem från jobbet, har vart otroligt seg idag men nu när arbetstimmarna är slut känns det ändå som att det gick fort.

Igår var jag med Monk, passade Jacoby en stund medan hon grejade inför hans kalas. Sen åkte jag till Maxi och hämtade ut min nya mobil :D I Love It!!!! Sen träffade jag Monk igen, gick till stan, till systemet och även köpte present till Hannes :) Förhoppningsvis får han sig ett gott skratt.. Blev en lugn kväll igår, va helt slut.

Nu ska jag vila i 13 minuter till typ och sen in i duschen, på med festkläderna, sminkning och göra något med håret kanske? Sen kommer Niclas och hämtar mig, så hämtar vi upp Ska försöka få med kameran också!

Adjökenfröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0