Lördag

Ibland förstår jag inte varför jag gör vissa val. När man vet att man är extremt morgontrött borde man väl inte boka ett tvättpass kl. 10 på en lördagsmorgon? Neeej, men det gjorde jag ändå. Och som en härlig bonus har jag vaknat 473847837 gånger inatt, så fort jag rörde mig gjorde foten ont så jag vaknade. Nejdå, jag var inte arg. Nej, jag är inte bitter. Blinkblink..

Kom iaf upp en kvart innan tvättiden började, hoppade runt på ett ben och samlade ihop all smutstvätt. Har även fått i mig en värktablett som kanske hjälper lite..




Solen skiner, det blåser och det är dags att gå ner till tvättstugan igen.. Sen ska jag starta den stationära datorn, överrösta grannen som lyssnar på irriterande musik och sätta mig på balkongen och sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0