Lisan

Sitter i köket hos Lisa Gardinen Tiselius ;) Känner mig helt virrig och konstig.. Kan det bero på för lite sömn + medicinen? Ingen aning men det borde väl vara det.

Här sitter vi iaf, har fått lite plugg gjort. Som vanligt hittar jag annat att göra. Varje hemtenta gör jag samma sak = rensar bland musiken och organiserar. Kan jag inte göra det annars när jag har tid till det? Neeej.

Nu tog jag en paus, igeeeen. Börjar känna att jag inte får ihop denna tentan.. Kan inte tänka klart, kan inte tänka färdigt en enda tanke. Känns som att jag mest börjar tänka saker och det slutar med "äh, det klarna säkert sen". Börjar bli väldigt självkritisk och anar att tentan kommer suga.

Lisan sitter på andra sidan av köksbordet och tittar på det senaste Greys Anatomy - avsnittet :) Haha, så söt. Jag såg det ju förra veckan men Lisa har nedladdningsförbud så hon får se det på Youtube :P Nu sitter hon och kommenterar vad som händer, skrattar och mm:ar titt som tätt. Jag sitter här och flinar för jag vet precis hur det slutar men vägrar svara på frågor ;)





Har suttit så mycket de senaste dagarna så min rumpa är nog platt snart. Träsmak i röven är ett bra uttryck som passar perfekt just nu.. Supersköna stolar men kunde lika gärna sitta på ett cementblock...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0