Vart tog den vägen


Finns så många nackdelar med att vara hemma en hel dag och vara allmänt krasslig. Man blir ju inte bättre av att vara inne och inte göra något, men har man inte sovit så orkar man ju inte. Paradoxalt.
Läsa blev det inte mycket av, koncentrationsförmågan var som bortblåst idag. Trots att boken jag nu tragglar mig igenom är intressant.

Jaja. Känns som jag vart vaken i all evighet men känns ändå som det va 3 timmar sen jag gick upp. Pust och stön för dessa dagar. Men imorgon kommer man nog igång igen. Dags att ta tag i verkligheten och nästa projekt. Snart är det ledigheeet, sommarlooov, jooobb.



Finns inga ord som beskriver detta glädjefyllda och underbara barn.
Han gör mig så extremt glad. Ett kort som detta gör en jobbig dag så mycket enklare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0