Underbara dag, nästan.

Vaknade innan klockan ringde och va ganska pigg. Lektionen i skolan va dock lika seg som alla dessa kontaktlärarträffar har varit..! Satt med gruppen, ändrade det sista och sen va det lunch. Orkeslös som jag va igår så blev det ingen låda så det sveda i hela kroppen när jag köpte mat, billigt men dyrt om man är fattig.

Iaf, satt och tjötade med Tip i någon timma, Fia kom, vi pluggade lite och sen kom Jocke och då blev det mer plugg. Som vanligt glider vi in på att prata om sex. Har ingen aning om hur vi gick ifrån begreppet validitet till sex men vi gjorde det iaf. Haha. Roligt var det som vanligt. Jag älskar när Jocke påpekar att analsex är vanligare i heterosexuellt sex än homosexuellt. Haha, roligt faktiskt eftersom alla har bilden av att alla bögar har analsex.

Sen vann mitt chokladsug över mig och det har bakats en kladdkaka :D Problemet med att bo själv är att man inte orkar äta upp hela och dagen efter är man inte alltid sugen så då blir den dålig och får slängas. Men det är värt det ;)




Jag har skänkt pengar till röda korset!
Jag deltar regelbundet i olika internet-enkäter och får ersättning. På ett konto får man inte pengar man kan använda utan det är ett poängsystem och poängen kan man använda i deras shop. Den mesta värdelösa någonsin för övrigt, besticklådor och annan tråkig skit och godsedjur typ. Men så såg jag att man kunde skänka till röda korset så alla mina poäng gick dit, blev typ 6 euro tror jag, hur mycket är det i svenska kronor tro? Ja det som visste.. :P
Duktigt av mig iaf som alltid får ångest när jag ser reklam från röda korset, rädda barnen osv.



Nu ska jag göra mat innan köttfärsen som tinat blir brun. Sen ska jag väl fortsätta läsa de gamla blogginläggen, är mitt i förhållandet med Daniel, ska bli intressant att börja läsa om när G kom in i bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: anna

typ 70 spänn ;b

2009-03-11 @ 22:27:34
URL: http://annakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0