Söndag

Dagen gick fort, söndagar går alltid fort när man vill att de ska vara i en evighet så man slipper möta måndagen.. Men jag börjar inte förr'n 13.15 imorgon så jag ska inte gnälla!

Åkte en sväng till stan idag, har nog aldrig varit i stan under så kort tid innan, gick bara in på Åhlens och köpte vad jag skulle ha sen åkte jag hem igen.
Har grejat med fotoalbumet hela dagen, nu är det färdigt. Eller ja, alla bilderna är i och alla kommentarer är skrivna men det är inte färdigt. Nu ska jag bara fundera ut hur det ska dekoreras.. Jaja.

Men mestadels känns det som att jag har pratat i telefon hela dagen. Fast det va bara 2,5 timme och där ingick våra vanliga tysta pauser när vi gör annat :P Jag har verkligen ingen tidsuppfattning, hur fixar man det?!

Nu blir det ett avsnitt av Will & Grace och sen ska dammsugaren fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0