Sista kvällen i Alingsås

Blev nyss avsläppt av Monk. Haft en sköön söndag, inte gjort mer än nödvändigt. Vi hade ju tänkt gå en långpromenad men vädret tillät det inte.
Vi testade på att vara hantverkare också, det gick la sådär! Vi skulle barnsäkra skåp i köket och i Jacobs rum och för varje skruv vi fick på plats så jublade vi - det tog ett taag innan de kom på plats.. Haha.

Är det inte lite läskigt när man känner någon såväl att man kan lista ut en persons kod till internetdosan? Haha, jag skulle kunna stjäla din identitet my love!

Annars händer inte mycket. Har inte läst en rad utav kurslitteraturen sen jag lämnade Öret, hur bra är inte jag? Grym på att sikta mot underkänt verkar det som. Menmen. Jag kan gång på gång lova mig själv att jag ska bli bättre men det sker bara inte. Det sker när det sker. Kanske lyckas läsa på tåget imon, men risken är väl ganska liten eftersom det är tidigt på morgonen..
Kommer bli tvingad att läsa tills på tisdag-onsdag iaf eftersom jag ska ha bak- och pluggkväll med Sara. Då kan jag ju inte sitta där och inte fatta ett skit, det hjälper ju ingen av oss.

Ett uppkommande samtalsämne i mitt liv är: Folk som är i dåliga relationer. Vem är inte det? Känns som alla har det skit. Alla gnäller, folk är otrogna (vissa upprepade gånger..), det och det är fel - varför gör ni inte bara slut? Det är inte så "bara" jag vet, det är svåårt men är det bättre att stanna med en person som får dig att må skit? Jag förstår helt enkelt inte. Eran olycka, era problem - det är faktiskt ganska roande ibland. Det tragiska är bara att jag blir ännu mer anti förhållanden och andra människor i övrigt. Sjukt. Men så länge man är singel har man det bättre än vad många utav er andra har.
Jag beundrar mamma & Anders som hållt ihop så länge och fortfarande verkar vääldigt lyckliga. Även Monica och Niclas som tagit sig igenom så otroligt mycket som jag personligen inte skulle kunna komma över och nu är det bättre än vad jag någonsin trott att det skulle kunna vara. Ni får mig att hoppas att jag någon gång kommer hítta någon som inte får mig att bli den jag blev sist.

Nu ska jag väl göra något vettigare, typ umgås med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0