Panik

Jösses, femte inlägget idag.
Måste försöka bli av med paniken innan jag måste sova. Vilket paniken handlar om:

Va helt säker på att vi börjar 9.15 imon. Men neeej, Jag hade glömt att vi har en 8.15-16 - dag. Hur kunde jag glömma det? Så nu har jag varit vaken alldeles för länge, är fortfarande inte färdig med förberedandet inför imon och är grymt stressad = kommer somna sent.
Varför tänker man ens "jag har gott om tid, jag behöver inte lägga mig förrän elva-tolv", det slår alltid fel. Och som pricken över i:et så är jag inte trött, hurra!!

Jag är inte så stresstålig som jag tror, det bara märks inte utåt. Det märks via klumpen i magen och alla tankar i huvudet som flyger omkring och hinner inte ens bli halvt genomtänkta innan nästa börjar. Blaha. Varför sitter jag kvar? Varför har jag inte stängt av datorn och börjat packa ner allt som ska med imon?

Ska ju orka sitta kvar och plugga med de andra. Eftersom vi antagligen inte lär gå till fyra men ändå, kommer vara trött.

NU går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0