Och så gick det...

... käpprätt åt fel håll. Motivationen är noll, den är mosad under ett ton pessimism och uppgivenhet.
Redovisningen gick bra, jag orkade lyssna på alla redovisningar och hängde med på vad de pratade om. SEN gick vi hem till Sara, allt hopp inom mig dog sakta men säkert ut. Jag kan inte vad vi ska kunna och jag blir äckligt stressad över att jag ska lära mig allt detta på 6 dagar. Piss.

MEN! Hämtade ut hemtentan och omsalstenten. Var ett halvt poäng ifrån godkänt på hemtentan så förbannad som jag var gick jag tillbaka och utnyttjade lärarnas skyldighet att se över tentan igen. Fick en kopia på tentan och marscherade bort till den ene lärarens kontor (det var två lärare som gjort varsin del på tentan) och självklart var han inte där, på sammanträde - lägligt hörru! Men det gav mig helt enkelt tid till att läsa igenom den kassa hemtentan och försöka hitta något ställe där jag tycker att jag är värd en halv poäng till.. Jag kan erkänna att den inte var så bra och att jag var lat men att göra om den pga ett halvt poäng vägrar jag.






Men salstentan (omtentan) satte jag. Mums. Fick VG på den delen jag fick underkänt på förra gången. Kändes gött så det tänker jag skryta med. Dock fick jag bara G på den andra delen som jag fick Vg på förra gången, men det gör inte så mycket. Jag är lat helt enkelt.



Nu skiter jag i plugget en stund. Ska se de nya oth, gossip girl och two and a half men. Sen kanske jag öppnar en bok om vetenskap, KANSKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0