Nepp

Denna dagen var inte bättre. Tentaångesten har helt enkelt bosatt sig i mig.

Har inte fått tag på läraren. Har inte ens försökt med den andra för jag har aldrig träffat henne och de som har verkar inte tycka att hon är snäll. Så vi tar den snälla först. Har iaf nyss gått igenom tentan, hjälpte inte ett skvatt. Men jag tror nog jag kan få något extra poäng någonstans.. Tanken på att behöva göra omtenta på den gör mig gråtfärdig.

Har nu försökt via mejl, får jag inget svar så åker jag till skolan imorgon, tar med böckerna så kan jag läsa där om jag måste vänta på honom. Tills dess ska jag förneka att det underkända betyget existerar.

Ska sätta mig och slå upp bökerna och försöka förstå. Någonstans inom mig tror jag fortfarande på mig själv, jag har hopp och motivation, jag kan visst vara naiv ändå, grattis till mig!
Oj vad hårt fallet kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0