Känns som januari

Ja det känns som den 15:e januari, dagen före salstenta, svintrött efter dagens pluggande och ute är det vitt överallt och det snöar fortfarande - MYCKET.

De som gått och blåst bort allt grus idag känner nog att de gjorde en bra insats..

Har inte blivit nervös inför morgondagen än. Antingen kommer det när jag lägger mig så jag inte kan somna eller så kommer det imorgon när vi samlas utanför skrivsalen som sist.
Det finns en möjlighet att jag läser igenom tentan, känner att jag inte kan ett skit, ställer mig upp och går. Om det inträffar kommer jag skratta sönder mig när jag kommit utanför skrivsalen och jag vet att mina klasskamrater tänker "nej fy fan vad hemskt", haha. Så kasst kan det går, vi kan ju hoppas på G men chansen för ovanstådende scenario är mer troligt.

Funderar för fullt på vad jag ska göra för stoort om jag får godkänt, det måste firas med något totalt galet. Alkohol räcker verkligen inte, det är ju när jag får underkänt som jag gladeligen häver i mig en stor flaska sprit och begår stora misstag som mörklägger tentan. Men jag har så dålig fantasi, vad ska jag göra om jag får godkänt? Måste ju komma på något kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0