Godnatt, typ


Trots att jag knappt pluggat ett skvatt så har ångesten varit ganska låg, knappt kännbar stundvis. Timmarna försvann ju omärkbart när jag försökte förstå vad IPRED betyder för sådana som mig. Sen blev det ett långt samtal med Maria för att bena ut allt.

Sen kom jag ju på att jag har frysta hallon och blåbär i frysen sen flera månader tillbaka:



Vaniljyoghurt + uppvärmda blåbär och hallon är huuur gott som helst. Men jag är ändå sugen på müslin som snart är slut.. Helt förälskad i den. Får vänta tills imon.


Om snön ligger kvar på marken när jag vaknar imon så är det förjävligt. Ge mig vår, skinande sol. Och mina solglasögon som är spårlöst borta. Möjligtvis är dom i Alingsås. Troligtvis. Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0