Full rulle

Har inte haft varken tid eller lust att skriva de senaste dagarna!

Kom till Alingsås i torsdags, efter en KASS förelsäning som jag kunde skippat. Men iaf, mötte Monk och Jacob på stationen och tog bussen hem till henne :) Käkade, busade med Jacob och sen hem till mamma & co. Som tittade på hockey, HV71 hade inga problem med att vinna över Frölunda så pojkarna här hemma var inte så glada!
Menmen.

Åkte till Monk ganska tidigt på fredagen, igår. Jacob är så underbart härlig! Stapplar omkring och är hur glad som helst :) Vi gick till stan, mötte Maria. Vi stötte på Emelie Jonsson och Källman inne på Gina, trevligt :) Lite komiskt att de båda gångerna jag träffat Emelie det senaste halvåret har varit på Gina. Haha, det är dit alla går.

                                   


Jag köpte en jättefin väska :D Det man inte kan få ner i den är inte värt att få ner, den är stor. Helt perfekt :D

Satt och spelade spel hos Monk igår, Maria hade tagit med sig "Game of Life" tror jag det heter och det är vääldigt kul :) Monk vann igen den förbannade ungen. Men inga sura miner för det ;)

Nu har jag snart redan varit uppe en timma, duschat och ska snart ta bussen till stan och möta Monk. Ska ju på kalas hos systerdottern idag men glömde köpa present igår...

Sen ska jag umgås med min mamma innan kalaset :) Om kalaset inte blir försent spenderas nog resterande av kvällen och natten hos Lajsan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0