Fredag

Denna dagen ser ut att bli väldigt bra. Förutom att jag frätit sönder tandköttet på båda sidor igen och har värre inflammation än någonsin så jag inte kan snusa.. Men får helt enkelt köpa cigg eller något som ger mig nikotin... Frustrerande.

Just det ja, ska ju ändå köpa cancerpinnar eftersom det blir fest ikväll :D En stor mängd alkohol ska in i kroppen och göra underverk.. Haha. JAg och Monica har inte festat ihop på evigheter! Senast jag kommer ihåg är när jag var hos henne i sthlm, det va september 2007 och då drack vi typ en grogg, sen insåg vi att det regnade, vi visste inte riktigt vart vi skulle och därmed var det inte så kul så det dog ut.

Men nu ska vi återuppleva våra ungdomsår ;) Haha. Som vanligt hoppas jag att jag inte träffar folk jag känner, vet inte om man kan vara mer asocial än vad jag är ibland. Men det är Alingsås och man kommer träffa många man tycker om, många man inte tycker om och känna sig utstirrad som vanligt.

Ne nu är det dags att hoppa ur storebrors underbara morgonrock, rota fram kläder ut väskan, käka frukost och bege sig bort till andra sidan stan och träffa de underbaraste människorna i mitt liv :D

Kommentarer
Postat av: monica

Älskar dig sjukt mycket gumman

2009-03-06 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0