Tentan

Kollade skolmejlen nu och såg att ALLA, inklusive mig, blivit godkända på hemtentan. Det är sjukt, sämsta tentan jag någonsin gjort. Har jag för höga krav på mig själv eller är deras krav låga?
Men jag ska inte gnälla, jag slipper omtenta!! Woho.

Foten är bättre, har slarvat med medicinen + fått problem med hälsenan igen
så det är lite jobbigt att arbeta men vad gör man inte för pengar?

Ikväll ska jag fira Lisan som fyllde 20 förra veckan genom att bjuda henne på mat på Musses Grillhouse :) GOOOTT.

Imon är jag leeedig = sovmorgon. Halleluja. Jobbar inte förrän på onsdag, 10 timmar natt :)




Jag köpte en ballong till Jacob på potatisfestivalen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! men ALLA fick ju inte G, inte på mailet ja fick iaf...

2009-06-16 @ 19:24:53
Postat av: Sanna Rosvall

Tack :) Jaså? Man fick ju 2 mejl men på det om tentan stod det att 100% var godkända.. Vad stod det på ditt mejl?

2009-06-16 @ 22:46:36
Postat av: lina

fick ett mail me en handskriven pdf-fil. där va alla i klassens (tror ja?) betyg på båda delarna. ja fick nog bara de mailet tror ja. så fick man kolla själv vilket betyg sitt nummer hade fått...

2009-06-18 @ 22:54:58
Postat av: Sanna Rosvall

Ja jag förstår vilket du menar nu när jag själv fått det. Innan hade jag ju fått 2 mejl med besked om att de lagt ut betyg på förra delkursen, jag såg ordet tenta och trodde att det va resultatet på hemtentan! Hur gick det för dig?

2009-06-19 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0