Solbränd :)

Åkte till skolan vid nio, efter en liten försening. Det visade sig vara alldeles för tidigt, vi va färdiga efter en halvtimma typ.. Så vi gick ut och satte oss i solen :D Superskönt och härligt. Efter 2 timmar kände vi att det sved så vi gick in. Nu sitter jag här som en tomat med tydliga vita streck där axelbanden vart! Hoho vad skönt :)

Jag hade ju tänkt spendera eftermiddagen ute i solen men vågar inte utsätta min hud för mer sol, lär inte kunna sova då. Så för att njuta av värmen tänker jag sätta mig på min balkong, om den är geting- och humlefri, och plugga eftersom det är skugga där nu.

Delar av klassen ska grilla ikväll men jag tror jag skippar det. Är dödstrött, måste plugga och känner ingen lust. Får väl se om jag ändrar mig.

Adjökensafröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0