Reser

Har åkt nästan en timma. Är så trött så att tiden går ganska fort. Hittills har jag bara suttit och stirrat ut genom fönstret och varit glad över att jag inte behöver ha ångest för att jag inte orkar läsa något!! Hurrahurra för sommarlov.

Dagens enda syfte är att jag ska äta stockslyckemos idag. Tycker det är fascinerande att jag bara är sugen på mat från Stockslycke på sommaren, på vintern tänker jag inte ens på att det stället säljer mat fastän det är så otroligt gott. Men idag är sommarpremiären, jag och Gösta (min äkta hälft Maria för er som inte visste vem jag menade..) ska påbörja säsongens Stockslycke-häng. Hoho. Får väl se hur vädret är bara, kanske kan få mamma att svänga förbi där innan vi åker hem så äter vi hemma. Det tillhär ju inte grejen, man ska ju äta där, men poängen är att man äter!

Sen ska jag ju självklart träffa Monica och Jacob, och Niclas får man väl också hoppas :) Min andra familj, I like you a lot, om ni inte visste det! ;)

Jaja. Nu ska jag väl kill some time med att surfa runt tills datorn dör och vips så är jag framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0