Ny design!!!

Som ni ser så är det en ny design på bloggen, helt underbart fint är det!!
Tack vare Maria Holmblad som satt med mig inatt och fixade med kodningen :D Tacktacktack Gösta!!

Igår var planen att jag skulle hålla mig uppe så länge som möjligt, till typ 3-4. Därför gick jag till Maria vid elva när jag kom hem från Monk & co, hon är altid ett bra sällskap när man är trötter. Vi såg dubbelavsnitt av Lost, och jag fattade ingenting eftersom jag inte har sett sen början av säsong 3, men Maria förklarade så gott det gick för att jag inte skulle bli för confused.. Gick väl sådär. Sen pillade vi med bloggen och skapade andra roliga grejer som tillhör Marias projekt, det blev nice!!



She got the magic fingers


Helt plötsligt var klockan 4 och jag kände mig väldigt trött så jag tog kryckorna och hoppade hemåt. Väldigt skum känsla, det var ljusare än när jag kom till Maria vid elva. När jag väl kommer hem är jag utelåst. HURRA. Försökte få uppmärksamhet genom att knacka på dörren men det gick inte så jag skickade sms till storebror som vaknade till och kom ner och öppnade. Tack gode gud. Sen somnade jag och sov tills nu typ. Inte helt fel.

Så fram tills att jag börjar jobba om 5,5 timma ska jag se på Gilmore Girls och duscha. Att vila foten börjar bli tröttsamt men jag märker ju att det hjälper. Undra om det är tack vare kortisonet som det redan känns mkt bättre? Eller för att jag inte belastat foten? Jag hatar att man aldrig vet VAD det är som gör det bättre. Får väl se hur det blir efter att jobba natt, sova 6 timmar och sen jobba 7 timmar igen.

Nu har jag babblat på tillräckligt känner jag, tycker att iaf någon kan kommentera och säga att den nya designen är fin nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0