Naaej

Nej, denna natten var ingen höjdare. Det har kliat, kliaaaat och KLIAT så jag har vaknat, vaknaaat och VAKNAT. Förbannade satans skit. Har jag fått soleksem? Något skumt är det, kan inte komma ihåg att det vart såhär innan. Men jag har ju minne som en guldfisk så det är möjligt att det har. JOBBIGT är det iaf.

Idag ska de pluggas, 2 uppgifter ska vara inne imon annars blir jag inte godkänd på terminens 2 kurser och det vore ju lite surt.. Speciellt om csn därefter inte vill ge mig lån nästa termin.. Så jag ska plugga. Ska väl städa lite också. Sen ikväll ska väl hela gänget träffas och hitta på något om jag fattat det rätt, eftersom vi alla åker åt skilda håll på torsdag/fredag och inte ses förrän i höst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0