Hårfärgning

Varit en konstig dag idag.. Vaknade sent och blev kvar i sängen en stund. Har iaf fått undan alla kläder som jag tagit med hem, så nu ligger/hänger de i garderoberna! Har även tvättat och grejat :) Härligt med hemmadagar.
Fick lite ångest bara när Monk skickade sms sen.. Hade ju sagt att jag skulle komma till henne men kände bara för att vara hemma. Men sån är ju jag och hon blev inte direkt förvånad!

Maten på Musses igår var underbar som vanligt. Emmelie jobbade så jag pratade lite med henne :) A blast from the past. Sen köpte vi en glass i Blå kiosken och satte oss i en av de små parkerna på Östlyckan, de är väldigt fina och mysiga faktiskt. Där sat vi och tjötade tills solen försvann och det blev kallt. Tack för en härlig kväll gumman!

Nu sitter jag hos Maria. Vi har käkat lasagne, supergod som vanligt. Nu ser Maria på Lost, hon är galen, stundvis väldigt förvirrad och diskuterar vad som händer med sig själv, haha. Jag som inte har en aning om vad som händer är ingen större hjälp ;)

När Lost-avsnitten är slut ska vi färga mitt hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0