Vilar

Tänkte dra till stan med Maria men jag är lika död idag som igår. Jag ska inte gnälla för jag väljer själv att jobba så mycket som jag gör, men ibland känns det som att man inte har något val.
Jag vet att jag orkar, hoppas bara folk fattar att det är jobbigt och inte gnäller över att jag är trött. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk i augusti när jag väl blir ledig. Men då har jag ju iaf tid att vara sjuk...


Sitter och funderar på hur jag ska få tag i mitt bankkort.. Får nog gå till postkontoret sen och hoppas att det är rätt ställe att gå till. Har kortet skickats tillbaka till banken blir det svårare, hur gör jag då? Spärrar det kortet också och beställer ett nytt nu när jag vet att adressändringen fungerar? TRÖTTSAMT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0