Torsdag.

Det regnar, regnar och regnar lite till!

Min post fanns inte på postkontoret i Alingsås, otippat. Så jag ringde banken, spärrade kortet (som befinner sig någonstans i Sverige och är helt oanvänt) och beställde ett nytt som nu är påväg. Direkt till Alingsås så inte posten kan krångla till det med adressändringar och skit. Fick dessutom ett Mastercard med en kredit på tiotusen kr.. En köpgalen människa som jag ska inte ha sådant, kom jag på direkt efter samtalet när jag insett vad jag tackat ja till under stress. Men men, det får nog stanna i mammas förvar, säkrast så!

Spenderade iaf kvällen hos Monk, som var tröttare än mig, men jag hade ju fått vila i 1,5 dag och det hade inte hon. Kämpa på, kämpa på.

Idag blev även min insulindelegation fullständig så från och med imorgon får jag ge vårdtagarna insulinsprutor. Känns kul med mer ansvar och att både sköterskor och kollegor blir glada :)

Nu ska jag sova ett par timmar så jag kan vända på dygnet och orka jobba 16-07 imon! Sen ska det vändas tillbaka snabbt som attans igen. Hejjahejja..

Kommentarer
Postat av: anna

fattar inte hur du orkar jobba så mycket sanna :P

2009-07-10 @ 00:59:53
URL: http://maanem.blogg.se/
Postat av: Sanna Rosvall

Sanningen är väl att jag inte riktigt orkar men har inget val just nu :P Bara några veckor till och sen är jag leedig :D

2009-07-10 @ 03:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0