Ticktack

Dagarna bara försvinner. Spenderar all min vakna tid på jobbet just nu känns det som.
Det är lite kris nu när en i nattgruppen blivit sjuk så vi har fått pusslat lite med mitt schema.. Verkar som att jag kommer få ca 10 timmars kvalificerad övertid, inte dåligt för lönen! Igår gjorde jag 15 timmar på raken och då hade jag dessutom redan jobbat 4 timmar den dagen. Det blev en delad dag (7-11+16-21) plus natten. Som resultat av det har jag varit helt död idag.

Visade sig att det va bra att jag va slapp idag, Michael Jackson är ju på TV:n och det lär fortsätta ett tag till. Jag är fascinerad av honom och tycker att han är grym. Några tårar av kommit då och då när man inser gång på gång att han faktiskt ät död. Känns ofattbart. Ett tragiskt liv som fick ett tragiskt slut men ändå åstadkom han så otroligt mycket.

3 veckor och 2 dagar kvar, sen är det augusti och jag är LEDIG! Har inget schema att följa, kan tacka nej till jobb utan att få ångest och bara vara. Längtar.



Snartsnartsnart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0