The weekend

Hejsanhoppsanfadderalleraaa.
Helgen försvann i ett nafs..

Fredag: Jobbade, hängde hemma, grillade med familjen, åt blåbärspaj med familjen + Anders föräldrar. Oj vad vi skrattade, dom är så underbart roliga ibland :) Sen skjutsade de mig hem till Monk & Niclas. Lite kaos med Jacob som vaknade och var hysterisk den lilla stackaren!

Lördag: Dags att vakna klockan 7, Monk skulle till jobbet och Niclas skulle greja med bilen. Skönt nog så var Niclas hemma en stund efter att han kört Monk så jag med gott samvete kunde ligga och dra mig i soffan, höhö. Sen somnade Jacob i min famn i soffan runt 10. (Fick en härlig bild på det hela men nu är det så att sladden till mobilen ligger 2 meter ifrån mig, på golvet, så det blir inga nya bilder.) han vaknade iaf 2 timmar senare, va glad i typ en kvart och sen blev han rena PMS-stormen. OMG, jag ska aldrig ha barn var det enda jag tänkte :P
Jaja, vi gick ut och gick, han somnade efter 5 minuter. Vi mötte Monk en timma senare, i spöregn. Gick till stan, käkade pizza, hyrde film, gick till Bolltorp i spöregn. Såg Bröllopsduellen, den va sådär + Seven Pounds som är wierd men underbar på samma gång.

Söndag: Försov mig, Lina från jobbet ringde 7.14 och undrade vart jag var.. "I sängen, jävla faaan" fick jag ur mig. "Kommer om en kvart" och denna gången slog jag rekord, det tog 12 minuter från det att hon ringde och att jag va på jobbet. Jag gick på ren ilska och självhat, så förbannat jobbigt att vara sen. Så det har varit en ganska gnällig dag. Men den gick fort!
Nu sitter jag här och somnar vilken sekund som helst. Jag måste skärpa mig, sova ordentligt.

Imorgon börjar jag 14 :D SOVMORGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0