Sommaaaar

Igår och idag har svetten runnit. Har aldrig svettats såhär mycket. Fyfyfy. Igår va en fullspäckad dag, direkt efter jobbet hade jag insulinteori med en sköterska + en annan personal som också ska få delegation på insulin. Sen gick jag till stan med Sara :) Väl i stan blev det ju köpt både Singstar och lite kläder på Gina. Träffade Leonora som jag inte sett på år och dagar :D Härlig och underbar människa! Funderade ett slag på varför vi aldrig umgåtts mer, hon fanns där i bakgrunden på högstadiet när det började gå utför. Hade alltid kul med henne och hennes styrka är enorm.

Iaf, Monk hämtade mig i stan och vi åkte ut till Lygnared! Underbart att bada och svalka av sig i denna hettan! Vi badade ganska långt ut med Jacob och träffade Sanna Lindberg och Niklas :) Inte varje dag det inte.
Känner att jag inte orkar rabbla allt men på kvällen gick vi iaf hem till Madde Sternbratt så fick pojkarna bada i poolen som hon köpt, oj så skoj det va! Sen hamnade vi hos Kristian en sväng också, han får en verkligen alltid att skratta!
Det va en lång och händelsefull dag.

Idag var det jobb till lite efter fyra, segt och SVETTIGT som satan. Sen cykla hem, svetten rann, in i duschen, till Maxi och sen ut till pappa som fyller 46 idag! Supergott med jordgubbar ocvh glass som vi köpte med oss :D Sen blev det grillning med mamma & co.

Nu har jag testat min nya bikini, tunikan och klänningen jag beställde från ellos, nöjd med alltihop :D Imon ska de nya badkläderna invigas på lygnared direkt efter jobbet! Hurra.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0