Snart sovdags

Dagen började som sagt med att jag lånade 2 böcker på biblioteket innan jag träffade Sofia :) Vi köpte en kebabpizza att dela på men vi åt knappt något, va inte hungriga.. Gick en sväng på stan, tjötade och skiljdes sedan åt. Hoppas allt löser sig för den tjejen! Kom hem, löste lite korsord, slängde in en tvätt och dammsög undervåningen. Pratade nästan en timma med Jocke i telefon också :) Har inte hört hans röst sen i börkan av juni, fick mig att längta ännu mer till Örebro! Men vi ses innan dess, han kommer till gbg i augusti :) Sen ringde jag upp Monk, hade missat hennes samtal. Hade funderat på om jag skulle åka dit men velig som jag är ibland så tänkte jag stanna hemma. Men sen när vi pratade ändrade jag mig så jag åkte dit. Busade med Jacob, han växer så fooort! Sen jag kom hem vid åtta har jag kollat runt på jotex hemsida och hittat massa grejer jag ska köpa till mitt hem, nya gardiner, påslakan m.m. Så roligt :D Längtar till slutet av augusti när jag får lönen och kan köpa alla grejer :) Nu är det dags att hoppa i säng. Jobb imon och sen ska jag fika med Mikaela som jag inte har träffat på över 1,5 år!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0