Fördelar och nackdelar

I natt va gamlingarna otroliga. De larmade heeeela tiden. Hjälpte det att man gick dit? Absolut inte, så fort man stängde dörren eller gick 10 steg hörde man att de larmade igen. Vi hade faktiskt en lite lugn stund, ända tills en väldigt dement tant bestämde sig för att börja hälsa på hos grannarna. Så hon väckte några stycken, bland annat den "värsta" på avdelningen som larmar och larmar utan anledning och vill att man ska sitta hos henne typ.

Kanske är underförstått men vi var LITE irriterade på våra annars ganska goa gamlingar.. Suck.

Nu har jag sovit alldelles för länge och är svinhungrig. Kan inte tänka på annat än det långa samtalet vi hade inatt om fördelar och nackdelar med att jobba så mycket som vissa gör på sommaren. Jag slits verkligen mellan att ställa upp och tänka på min hälsa. Varför struntar man alltid i hälsan och prioriterar annat?

Jaja, det blir till att halta runt ett par veckor till. Nu ska jag äta jordgubbar och ringa Maddefjant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0