Fixering

Gick ner och åt några mackor, skrattade halvt ihjäl mig då storebror slog tån i en stol och förbannade stolen. Satte mig framför TV:en, efter en liten stund la jag mig ner och vips så somnade jag. Jättebra, förutom att jag somnade i en fleece-morgonrock som blir väldigt varm eftersom jag blir väldigt varm. Plus att mamma var så snäll att hon la på mig en fleecefilt. Fötterna blev jätteglada, jag vaknade så svettig att jag nästan gled ur soffan.
Totalt förvirrad och knappt vaken lunkar jag upp, slänger av mig morgonrocken, dyker ner i sängen och somnar om.

Haha, jag tror jag blivit fixerad vid min sömn. Jag kan joina pensionärspacket som jag tar hand om på jobbet och vara med i deras oändliga tjöt om sömn, bajs och mat. Man blir som man umgås?

Nu är det dags för en dusch, lite mat och sen bär det iväg till solskenet på Bolltorp som ska passas ikväll :)

Kommentarer
Postat av: anna

haaha :D

2009-07-15 @ 18:59:35
URL: http://maanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0