Fika

Jobbade med Jennifer idag, har inte jobbat med henne sen jag jobba på demensavdelningen för 2 år sen så det va kul :) Vi va grymma, blev färdiga tidigare än vanligt och klarade det extremt bra! Hurrahurra.
Annars var dagen inte alls kul, vissa människor orkar jag inte med så det är lika bra att hålla käft. Men det är ju tydligen inte bra det heller. Jaja, snart är det öveeer.

Efter jobbet blev det en räkbaguette, MUMS. När jag kom hem höll familjen på att rensa på vinden så det var många leksaker och annan gammal skit som kom fram, lite kul. Även alla mina böcker som jag läste när jag var 10-12 år kom fram, funderar på att sälja dem på tradera, måste bara lära mig hur det funkar först..

Blev sedan en dusch och sen tog jag bussen in till stan och mötte Mikaela och fikade på Gårdscaféet:) Mycket trevligt att ses!! Var ju typ 2 år sen sist. Kanske blir utgång på fredag också om vi orkar!

Nu är jag dödstrött men ska allt vara upp några timmar till och greja. Ska boka tågbiljett till Örebro också, soon home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0