Att vända på dygnet

Gick och la mig vid 18, somnade som en stock. Hade ställt klockan på 22.30, vilket jag tyckte var en bra tid att vakna och vara vaken ett par timmar. När alarmet gick igång kändes det som att jag sovit i 5 minuter så jag stängde av och sov i 2 timmar till.

Nu sitter jag här och funderar på om jag kommer kunna somna om 3 timmar och sen kunna sova i 9 timmar.. Det vore perfekt, men lär inte hända. Får nog hålla mig vaken till 7-8 kanske? Det är fan inte lätt att planera sömn eller förutspå hur många timmars sömn man behöver för att klara ett helvetespass.

Hur jag än gör kommer jag vara trött. Jag är alltid trött.

Kommentarer
Postat av: anna

men gå in på YT och väld de klipp du ska ha så kolla du till höger så kopierar du koden där det står " bädda in " ser ut såhär typ <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aAbvpt_3jzw&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aAbvpt_3jzw&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>



så går du som att du skriva ett nytt inlägg men så tar du ändra redigerare där nere så klistrar du in de sen trycker du på ändra redigerar igen så ska typ rutan ha kommit upp i inlägget :P

2009-07-10 @ 13:48:01
URL: http://maanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0