Varför?

Sov alldeles för längre, hade ställt klockan men sov så skönt så jag stängde av den och sov 2 timmar till...
Varför känns det som man är konstant trött vissa perioder i livet? Är inne i en sån period, vill bara sovasova. Kan bero på stress, vill bara gräva ner mig när jag tänker på det. Men jag är lugn..

Åkte en sväng till stan, insåg ju igårkväll att min TV är så gammal att det inte går att koppla in mitt PS2 utan man måste ha en omkopplingsgrej.. Men nu är den köpt och spelet är inkopplat :D Snartsnartsnart ska även singstar köpas, och något mer GH för detta va inte så kul.. Måste kolla upp hur det funkar med nedladdning, förstår inte hur man laddar ner låtar från nätet till GH :/ Jaja.

Nu har jag fixat alla böcker inför nästa delkurs som börjar i början av april tror jag!! :D BooYaah. För en gångs skull är jag inte ute i sista minuten, har orkat hitta begagnade böcker och som belöning får man det mycket billigare!!! Tänk vad små saker kan göra livet enklare :)

Tänk om man kunde leva i nuet istället? Jag behöver sätta mig i köket och skriva färdigt hemtentan, har jag ens öppnat böckerna idag? Nej. Istället sitter jag och tänker och planerar inför framtiden. Då ska jag göra det, då ska jag köpa det, då ska jag åka dit. Trööttsamt.
Tänk OM jag blir färdig med hemtentan idag, då är jag helt ledig i några dagar!! Iaf tills helgen, då börjar väl ångesten inför omtentan.. Salstenta på tisdag. Men jag känner mig laddad och säker. Vill bara få gjort skiten.. Typ.

Sommarlovet är snart här, snart här.. Pust.

Nu ska jag sätta mig i köket. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0