Tlöött.

Tittar på Scrubs, det är otroligt bra, kan se samma avsnitt om och om igen. Suveränt när man inte orkar göra något och bara vill ligga i soffan.

Blev inget pluggande (ÅNGEST). Packade upp mitt nya överkast som jag fick från Jotex, va lite skeptisk mot hur det skulle passa i sovrummet men när det väl låg på sängen så var jag helt klart supernöjd :D Skitsnyggt, nu kommer jag börja bädda sängen mer! 
Satte mig vid datorn en stund, såg att det började en bra film på 6:an, Accepted, så jag poppade popcorn och såg på den. Det va ju ett måste när Columbus Short va med :) He is hooot.

Pratat med mamma om att hon kanske kommer hit nästa vecka :) Hon skulle jobba helg så förhoppningsvis kan hon lämna pojkarna i Alingsås och spendera några dagar med mig, vore sköönt :)
Försökte locka hit Maria men det gick inte så bra, hon va tydligen pank :( Förhoppningsvis kan hon kanske komma upp i mars? Vem vet.

Tänkte att jag skulle slå en pling till Pontus också, han ska ju också hälsa på mig är det bestämt :) Många ord och lite verkstad är det oftast med sånt där!


Avståndet är svårt. Jag vill hem och träffa folket men ibland blir man så trött på "när kommer du hem nästa gång" och klagomål över att man inte hinner ses. För att undvika det stora glappet mellan träffarna går ju tåget faktiskt åt detta hållet också, inte bara härifrån till Alingsås. Jaja, det är väl ett problem som kommer bestå.


Nu är det sängdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0