Sommarjobb

Missade föreläsningen idag. Inte så otippat med tanke på dygnsrytmen som infunnit sig, men segt. Förhoppningsvis missade jag inte så mycket.

Hur härligt är det inte att slippa söka sommarjobb? Utan istället ringer de till dig? Haha, underbart. Sen är det väl inte det bästa jobbet som finns men det duger för mig. Det är vad man kallar fått in en fot. Dock var det angående dagjobb, som jag hade förra året, vilket jag bara tar om jag inte får nattjobbet, vilket jag vet ikväll. Life looks good!

Något som är mindre kul är att tvätta, speciellt när tvättstugan är i ett annat hus så man måste ta på dig jacka vaarje gång man ska gå, det blir ju ett par gånger! Tröttsamt. Men nödvändigt.

Har inte så mycket mer att tillföra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0