PS2

Full rulle idag igen.
Hade en lugn morgon. Vaknade, spelade Guitar Hero som lillbrorsan lånat av någon. Sen blev det att ringa några samtal, typ lekhörnan och ÖB i jakt på snickarbältet.

Till slut drog jag, Madde och Maria till stan. Först Maxi, sen ÖB, sen runt i stan där jag köpte ett Playstation 2!! Haha helt impulsivt. Eller ja, har ju tänkt på det, spara pengar till det i sommar. Men det va ett sånt bra erbjudande så det blev ett PS2 + 3 spel man fick välja själv för högst 100 kr + en extra kontroll. Helt extas. Blev även en sväng in på Gina där jag hittade två underbara tunikor/klänningar :D Och ett par jeans köptes på Cassels tror jag det va.
Sen blev det till Maxi igen, kom ut med ett Guitar Hero :D Så nu ska jag hem och träna så jag kan slå storebror :P Haha. Nu ska det istället sparas till Singstar. Love it!!!

     

Dumpade alla grejer hos mig, släppte av Maria och åkte till Madde en sväng. Hjälpte henne med datorn, installerade hennes mobila bredband hon köpte. Sen iväg till pappa på kalas, lilla Jonatan fyllde 2 år :) Han är så skön, väldigt pratglad och härlig. Va nog det trevligaste kalaset på länge. Blev lite heta diskussioner om invandrare men vi klarades oss ur den som vänner. Haha.




Resten av kvällen spenderades med mamsen :) Hon får stå ut med mig när jag kommer hem och behöver ventilera om saker jag stört mig på under dagen. Haha. Älskar att jag har en sån underbar kontakt med min mamma, kan prata med henne om allt. Sen såg vi på serien som började idag om Knutby-händelsen. Intressant men läskigt att höra inspelningar från förhör och rättegång. Läskigt att folk kan bli så bokstavstrogna eller vad man ska kalla det, Knutby-grejen hör väl snarare till hjärntvätt-sekt-kategorin..

Imorgon blir det pluggpluggplugg, sen kan jag förhoppningsvis träffa Monk m familj en stund iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0