Paus.

Jag har gjort framsteg. Att prata med Jocke och Sara i telefon fick mig mer motiverad till att sätta igång igen :) Nu är snart första uppgiften klar och alla de andra är redan påbörjade så det kommer förhoppningsvis glida på bra nu :)

Dock fick Sara mig osäker på om vi får tentan på fredag.. De är så dåliga på att informera. I värsta fall får vi hämta tentan först på måndag eller tisdag... Vill inte vänta längre, vill veta nu. Jocke du lyckades göra mig nervös, jag ser framför mig hur vi ligger på golvet och bölar som småbarn, haha. Om inte Katarina svarar imon så får vi väl helt enkelt ringa och fråga.

Jag vill ha sommar nuu. Jag vill ha klarat salstentan, denna hemtenta och kommande salstenta plus resterande tentor vi kommer få nästa delkurs.. Jag vill jobba, tjäna peeengar, sola & bada :D
Men tiden går så otroligt fort så sommaren är snart här! Can't wait. Komma tillbaka till alla gamlingarna :)

Nu fick jag utväxlat några ord med Pontus också :) Hann dock inte fråga dig när du har tänkt hälsa på mig? :P Snart hoppas jag :)

Nu ska jag gå tillbaka till pluggandet så jag med gott samvete kan titta på några The Hills avsnitt innan jag somnar.. Trodde aldrig jag skulle fastna för den serien men det gjorde jag.. Jaja.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0