Ont i ögonen.

Är så trött så det gör ont i ögonen och hela kroppen värker!

Skolan är ett skämt ibland! Idag hade vi schemalagt 8.15-16 - Vi slutade vid 10.30!!!! Vad är det för fel på planerarna? Alltid likadant. Allt låter så stoort, allvarligt och omfattande men är raka motsatsen. Grymt störande.

Iaf, Jocke hängde med mig hem, vi käkade, jag packade upp resväskan sen gick vi igenom den gamla tentan och nu är vi ganska säkra på att vi klarar det enkelt denna gången ;) Ne men det känns bra, nu vet vi vad vi ska fokusera på! Sen satt vi som vanligt och babblade om allt och inget. Älskar våra samtal, ibland blir det dock väldigt djupt och man vet till sist inte vad man ska säga ;)

Funderar på att koppla in mit PS2.. Men frågan är: Kommer jag då kunna fokusera på att få gjort hemtentan ordentligt de kommande dagarna? You never know.. :P Får se hur jag gör.. Är så trööött.

Kommentarer
Postat av: monica

varför klaga när du får sluta tidigare :P

2009-02-18 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0