Laguna Beach

Det trögt här i stugan idag... Sov alldeles för lite, drömde en helt skadad dröm som gjorde mig så stressad att jag vaknade anfådd flera gånger :/ Wierd.

Fastnar som vanligt vid datorn, har sett typ 4 Laguna Beach avsnitt. Det är en smärtsam påminelse av hur det var förr faktiskt. All drama, kärlek, vänner, svek. Kan verkligen relatera till så många situationer i den serien och komma ihåg hur det kändes. Ajaj. Det tragiska är att det får mig att bli ännu mer anti förhållanden, usch för kärlek. Finns inget förhållande i den serien som är ömsesidigt, alltid en som inte vill medan den andre kämpar och kämpar för att det ska bli bra. Finns det något förhållande i denna värld som fungerar? Där båda verkligen vill vara med varandra? Ibland känns det inte så. Jag är så pessimistisk, i know. Men har man dåliga erfarenheter som får en att hata förhållanden så har man. I blame it on him. Enklast så, hittar ingen annan orsak. Jag är helt enkelt rädd. När jag ser hur sårade vissa blir i den serien och hur de blir behandlade så kommer alla känslor tillbaka, hatet och tårarna. Är långtifrån frivillig att ge mig in på det igen.
Stop thinking about it..

Jaja. Snackade med Sara, hon ska bränna en skiva med alla hennes låtar :D Jag kommer lyssna sönder skivan, hon är så grym, hennes röst får mig att rysa! Sara jag är ditt största fan ;) Ser fram emot fredag, då blir det nog groggkväll hos my girl :) Förhoppningsvis blir vi alla godkända på tentan så vi kan fira och inte sitter och deppar! Vi får se.. Snart vet vi...

Nu ska jag starta den bärbara, sätta mig i köket och fortsätta med hemtentan... Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0