GÄSP

Har druckit c-vitamin i flera dagar, hjälper det? Neej. Jo det hjälper psyket, vill göra massa saker men en sak hindrar mig - kroppen sover.

Har iaf fått gjort lite. Läste 2 sidor om kvantitativ metod, urval, sen gäspade jag, började tänka på annat och började laga mat.. Åt medan jag såg på Will & Grace. Sen höjdes volymen i min lägenhet ytterligare en aning för att jag tror att mina grannar gillar min bas, sen började jag med mitt andra halvfärdiga fotoalbum. Roligtroligt. Nu är snart alla kort fast så jag kan börja skriva löjliga kommentarer till alla kort... Eller så skriver jag bara vilka som är på kortet, har inte bestämt mig än...
Sen diskade jag, idag igen!! Otroligt.
Sen såg jag på Will & Grace igen...





Hade ju föreläsning idag, som jag inte gick på, har gått på 1 av 3 föreläsningar denna veckan, vad är det för fel på mig??? Kan verkligen inte somna på kvällarna, förutom i onsdags när jag somnade innan 22. Igår var jag extremt stressad när jag skulle somna, varför? Jag har inget att vara stressad över! Allt är lugnt nu, tentorna är gjorda och det är en lugn period.
Kan det vara pengar? Brukar vara så. När man får pengar så är man glad i ca 20 minuter innan man betalat alla räkningar och räknat ut hur mycket (LITE) man får kvar efter allt. Varje gång tänker jag: Kanske ska sluta snusa, på allvar. Sen ler jag mot mig själv och skrattar.
Det som ger mig ångest är att jag för ett tag sen fick en ganska stor summa pengar av min far - dom är borta. När jag insåg att jag köpt upp dem fick jag en ångestattack som var mindre rolig. Jag ångrar inte vad jag köpt men jag är bra på att slösa pengar... Speciellt när jag får en klump pengar helt plötsligt, då har jag ju inte hunnit planera vad jag ska och inte ska göra med den... Blä. Ångest. Min fina plan att spara en hel del försvann lika snabbt som pengarna kom in på kontot. Skärpning. Lip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0