Full dag.

Fullspäckad dag har det varit. Gick upp vid nio (!), ringde Vanja som är ansvarig för tentautdelningarna och frågade när vi kunde hämta tentan. Fick inget direkt svar, någon gång på efter middagen sa hon. Så jag väntade på att pengarna från pappa skulle komma in på kontot. När de väl kommit åkte jag till Willys och handlade lite och promenerade sen till ÖB där jag hittade en hel del fina grejer :) Kommer kanske bilder imon, väldigt kul att lägga upp bilder och inte bara prata om vad man köpt/gjort. Nu har jag iaf alla tavlor jag vill ha, ska bara bestämma mig helt om hur jag vill ha det och sen ska jag samla mod så jag vågar spika.. Lite läskigt faktiskt, en spik är väl inte så svårt att slå i men det är andra "hängen" som kanske ska användas och blir det fel blir det mer än ett hål.. Jaja, med lite coachning av super-snickaren-Anders så klarar jag det nog :D

Sen åkte jag hem med alla grejer. Man känner sig så klumpig på bussen när man har massa grejer och det är mycket folk. Men men, det går an. Lämnade av alla grejer, käkade frukost, försökte få tag på Vanja igen. Pratade med Jocke om när vi skulle åka till skolan. Så ringde även Tip, den stackaren som vart och åkt skidor men det blev fel med inställningarna så hon har skadat knäet :( Usch det ryser när jag ens tänker på det, min rädsla för skidor blir bara större! Haha.

Iaf, åkte till skolan och mötte Jocke och Tip så gick vi och hämtade tentan. Vägen genom långhuset till Vanjas rum kändes som flera mil. Blev mer och mer nervös för varje steg och kunde knappt koncentrera mig på vad Tip sa. Väl uppe hos så märker vi att hon inte är där.. Hon skulle komma tillbaka om 20 minuter. Så vi fick snällt slå oss ner. Pratade lite om nuvarande hemtentamen vi håller på med sen pratade vi om annat och man lyckades faktiskt glömma tentan vi skulle hämta, för en stund. Tills slut kom hon och vi hämtade tentorna. Jag utbrister i ett glädjetjut nästan vid första anblick då jag ser " 17p G" men Tip spräckte min bubbla av glädje :P Det va ju bara den ena delen... Den delen vi alla var så osäkra på återstod att se resultat på, där dog allt. "3,5p U" fattades 1,5 poäng för att bli godkänd. Den klumpen jag fick i magen jag fick har jag inte haft på länge. Men samtidigt väldigt skönt att jag inte var ensam. Hade självklart varit superglad om Jocke blivit godkänd men vi fick ungefär exakt samma resultat. Vi sprang runt och letade efter lärare och så en stund men slutklämman blev: Vi måste göra om HELA tentan. Fastän vi va 1/1,5 poäng ifrån VG på ena delen måste vi göra om HELA tentan. Ilskan började nästan koka upp inom både mig och Jocke. Var gött avundsjuk på Tip som blev godkänd!!

Vi försökte att inte deppa ner oss totalt.. Satte oss på bussen hemåt, Sara och Patrik hoppade på inne i stan och så åkte vi hem till mig. Pratade om tentan och massa annat. Vi lagade tacopaj som blev väldigt god, mina gäster var nöjda ;) Patrik värmde upp aptiten med att titta på äckliga bilder i en hälsobok typ :P Haha, så jävla skön.

Väldigt skönt att vi planerat att träffas, annars hade man åkt hem och deppat rejält för tentan. Men det känns inte så hemskt ändå. Att vi fick underkänt beror inte på att vi inte kunde, det berodde på för lite tid och alldeles för öppna frågor på den delen. Hade vi haft en timma till så hade vi klarat det. Så det känns inte så jobbigt. Bara segt att allt behövs repeteras nu en gång till... Bläää för skolan och deras förbannade system.

Haha det roligaste på hela dagen är nog meddelandet jag fick på nattstad:

AneEs, kille 26:

Hej. Du ser väldigt bra ut tycker jag. Söker en tjej som vill modella privat enbart för mig. Fotar du dig själv eller visar på webca.m för mig så kan jag sätta in upp till 2000 kanske 2500 på ditt konto beroende på vad du fotar/visar.Är intresserad av dig i kläder, underkläder, bikini. Du behöver inte visa aniktet om du inte vill. Vi gör det på msn. Jag är helt seriös med detta. Du får pengarna direkt. Bilderna är enbart mellan dig och mig. Blir det bra gör vi det fler gånger.


Skriv din msn om du är intresserad så pratar vi

Haha kunde inte låta bli att skratta för mig själv och skriva ett roligt svar, får se om han svarar. Lagom seriöst att få ett sådant meddelande på nattstad. Vad ska han med bilderna till? Psyko.

Ne nu ska jag väl läsa lite om kodning, ta en dusch och lägga mig...

Sorry för ett långt inlägg Moonk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0