Final touch

Hemtentan är för kort... En halv sida för lite? Eller ja, det står max 2 sidor och det är nu typ 1,5. De är väl kvalité och inte kvantitet som räknas, haha vilket passande ordspråk med tanke på ämnet!!
Funderar på att ta en lite paus och underhålla mig med Guitar Hero och drömma om singstar, sen sätta mig och läsa igenom tentan och förhoppningsvis komma fram till att den är superbra (lär INTE hända men man kan ju alltid fantisera..). Jaja.

Gillar inte Fronda överdrivet mycket men "en spark i ansiktet" har satt sina klor i mig, mår bra på ett konstigt sätt när jag hör den. Min kära mamma gillar den inte, glömmer aldrig när Niklas brukade sätta på den i bilen när hon körde oss till skolan (högstadiet) på morgonen, hon fick vad man kallar för RYCK! Haha mamma du är så söt. Men det är sant, vem vill höra könsord vid halv åtta på morgonen? Haha.

På tal om minnen så blev jag väldigt nostalgisk förut, kollade igenom min bilddagbok ända från början, saknar sommaren 07 och 08, två somrar jag aldrig kommer glömma, mådde så underbart bra :D Mysigt att sitta och tänka på hur det var förr, mitt gamla jag hade kommit ihåg allt negativt och velat glömma det mesta. Antagligen därför jag har så dåligt minne och inte kommer ihåg särskilt mycket från de senaste åren, mycket är medvetet bortträngt, kanske lika bra? Vem vet. Djupa tankar kom det helt plötsligt.. :/

Saknar mest min MonkiBonk och min mamma idag. Tack gode gud att vi har en sån bra telefonkontakt annars hade jag flyttat tillbaka hem för längesen! (Monk, det är inte en hint till att du ska sluta ringa för att få mig att komma hem mer :P).

Längtar så extremt till sommaren, värmen. Jag vill bli brun denna sommaren, förra året missade jag typ 7 av 10 soldagar för att jag jobbade. Skitkasst. Men jag har en plaaan! Om jag jobbar natt, slutar 7 och ser att det kommer bli en bra dag så kan jag åka hem, förbereda för solning, vila lite på soffan, ställa klockan och sen gå ut, lägga mig på filt i bikini och sova i solen? Då slår jag två flugor i en smäll; sömn och färg!! Se hur smart jag är, jag läser faktiskt på universitet! Haha.

Vi får väl se vad sommaren bjuder på men vi kör med samma inställning som förra året: Okomplicerat, kul, slappt och underbart! Det lyckades då, så det kommer ju bara bli bättre i år :D Äckligt positiv jag ska vara just nu då... Lika bra att lägga av.. när man är på topp. Eller något sånt, typ, kanske, inte. Vad jobbig jag är.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0