Dessa drömmar...

Drömde den mysigaste drömmen på länge, förutom att ett ex självklart va med en stund och saboterade men jag är van att de förstör mina drömmar! Iaf, det är sjukt hur man kan vara så glad, lycklig och kär i en dröm och sen känna de starka känslorna när man vaknar, trots att de inte är äkta. Lite sjukt. Det är ju väldigt mysigt men nackdelen är att man börjar sakna att ha någon vid sin sida. Men jag nöjer mig med drömmandet och att göra dem sanna någon gång ibland.

Skulle gå upp vid halv tio, kom upp elva. Så 10 timmars sömn blev det, känner mig väldigt pigg trots att jag sovit för mkt. Men det beror nog på att jag pratade med Monica, brukar sällan svara i telefon innan jag har vart vaken i 2-3 timmar men ibland händer det. Jag va ju tvungen att berätta om min dröm! Hon måste vara sjukt trött på mina drömmar snart, haha.

Jaja, dags att ta på sig och åka till skolan. Föreläsning, första gången på läänge = kommer vara sjukt rastlös om det inte är superintressant. Och vad är chansen att det är superintressant, det är kvantitativ forskning!!!

Hej så läänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0