Snaaart sovdaaags

Bara typ en timma kvar. Börjar bli vääldigt trött nu! Ögonen börjar göra ont, känns torra och jag tänker bara hur skönt det vore att lägga sig ner. Funderar på att lägga mig i sängen och läsa i 1,5 timma men kommer ju säkert somna efter en kvart så det är dumt att chansa.

Men det har gått rätt fort! Bara segt nu när jag har kollat allt jag skulle kolla, beställt böcker, läst alla de vanliga bloggarna (inte så många som uppdaterat de 3-4 senaste timmarna :P), spelat spel, läst hela studiehandledning.

Kom nu på att jag har något att sysselsätta mig med ju, har ju fått höstens schema som jag kan skriva in i almanackan :)

Kommentarer
Postat av: Lina

fast du vet ju inte vilken klass du kommer i till hösten så inte så mkt schema du kan skriva in nu... haft de bra annars i sommar?

2009-08-16 @ 09:57:51
Postat av: Sanna Rosvall

Ne jag vet, men jag orkade bara skriva in schemat för september och då var det mest föreläsningar. När det va gruppgrejer skrev jag det med blyerts så kan jag fylla i det sen, haha.



Ja sommaren har varit härlig. Jobbade alldeles för mkt i juli men nu har jag återhämtat mig och kan njuta av de sista 2 veckorna :) Själv då?

2009-08-16 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0