Sjuk

Det är ju nästan kul att vara sjuk, underbart sätt att fira ledigheten. Nu har jag iaf tid att vara sjuk, det är ju något positivt med det hela.

Dessutom blir man så upptagen av att tycka synd om sig själv, snyta sig, tänka på smärtan i både näsborrar och hals så det finns knappt plats för andra tankar.

Jag drömmer mig bort till min lägenhet där jag snart befinner mig. Men mest längtar jag efter husvagnssemester som vanligt. Ska försöka spika en helg med Lisa då det blir av att åka till deras husvagn i Varberg, blir nog någon gång i vecka 34 eller 35 hoppas jag :)

Det hjälper att drömma sig bort. Då får man för en kort stund känna lycka inom sig. Som när man tänker tillbaka på underbara minnen. Tyvärr försvinner lyckan när man inser verkligheten. Ond cirkel, stort svart hål, klyscha på klyscha.

Kommentarer
Postat av: Gardinen

Ja du vet snuttan, i husvagnen finns inga bekymmer.

God mat, pappas härliga skämt, en tripp till ullared, kortspel, kanske minigolf till o med (fan va roligt?) OCH gosiga promenader på stranden :) (OCH om det skulle bli dåligt väder, har vi nu en liten platt tv, med alla tvkanaler som vi har här hemma, så allt är under kontroll :)

2009-08-02 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0