Pust

Det var ett stoort paket, en stor låda!
Nu ligger det en ny matta i köket, hänger nya gardiner i vardagsrummet och det blev jättesnyggt :D Nu är det bara vitrinskåpet, bokhyllan, tv-bänken och ny tv som fattas..

Tyvärr fick jag inte med mig mobilsladden till datorn så blir tyvärr inga bilder just nu, får skryta en annan dag!

Funderar på om jag ska börja rensa ur bokhyllan redan nu så den är färdig att plockas ihop och slängas när vi kommer hit nästa gång? Nu är jag dock helt slut efter dammsugning och inredning så det får vänta till imon. Har inte riktigt blivit vän med tanken att slänga mormors bokhylla, men vad ska jag göra? Den passar inte..

Har fått inbokat 2 arbetsnätter nu också, hann vara ledig i 2,5 dag innan pressen kom igen. Men ena natten är i helgen och den andra mellan tisdagen och onsdagen så det förstör inte direkt semestern. Sen kanske jag tar en natt till, får se hur jag känner. Woho, jag är så snäll mot mig själv. Fast det är jag ju i slutändan eftersom det är jag som får pengarna och kan stilla mitt köpmissbruk ;)

Nu blir det ett stort glass saft innan jag kryper ner i sängen och läser några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0