Piggare

Kul att jag är piggare nu än vad jag var förut idag, haha. Typiskt. Men det va ju så varmt också, man fick en chock av värmen!

Fick sovit i 14,5 timme innan jag vaknade av att mobilen ringde, vilket va tur, annars hade jag nog sovit till 16-17 istället för 12 typ. Träffade Monk och Jacob :)

Idag har jag för första gången varit hos Sarah och Mattias! Va kul att se deras hem och hur stoor vovven hade blivit :) Vi åt middag som blev vääldigt god och umgicks en stund innan jag, Monk och Jacob åkte hem till Monk igen.
Ser fram emot kräftskivan hos Sarah och Mattias nästa vecka :)



Nu ska jag kika runt lite och fundera på vad jag ska göra av morgondagen! Ibland är det svårt att bestämma sig när man egentligen vill göra något hel annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0