Lugn

De senaste dagarna har gått i full fart men ändå varit lugna.

Nu ska vi se vad som hänt de senaste dagarna, allt är bara en stor soppa i minnet just nu!

Jobbade natten mellan tisdag och onsdag, det va ingen lugn natt, vi va inte glada. På onsdagen försökte jag drastiskt vända tillbaka på dygnet så jag åkte med till ishallen och hjälpte till med maten till killarna som var med i sommarhockeyn. Monk, Jacob och Kristian kom förbi en stund. Tänkte somna ganska tidigt på kvällen men så ringde Maria som jag inte träffat på flera dagar så vi gick till stockslycke och käkade, sen till maxi och köpte hårfärg. Sen åt jag hallonpaj, muuuums :D



I torsdags åkte jag till Allum med Monk, Jacob och Kristian. Eftersom det var planerat att åka till Lisas husvagn i Varberg till helgen så shoppade jag inte så mkt mer än vad jag egentligen behöver, för en gångs skull. Fokuserade mest på kläder till Monk och Jacob. Det va ett par roliga timmar! Sen hem till Monk, dödströtta. Men vi käkade och fick ny energi, gav oss ut till Ica och skrattade hela vägen. Huvudvärk och ont i magen så det skrek om det pga allt skrattande. Mötte Lisa som också började skratta, åt oss. Haha. Sen skulle Kristian köra hem mig men vi tog en extra bilsväng, som vi gjorde för typ 3 år sen, i samma område till och med, hehe. Men det va trevligt! Krisitan släppte av mig hemma och jag tänkte gå och lägga mig men så blev det inte, det blev ett till äventyr mitt i natten. Till slut var jag hemma i sängen vid tre och somnade som en stock.



Fick inte sovit många timmar, Monk ringde vid halv elva, då hade hon vart snäll nog att låta mig sova 1,5 timma extra eftersom hon skickade sms vid 9 som jag missat. Vi åkte till Lygnared, där det var helt folktomt typ. De enda som var där va ett gäng karategubbar som pratade engelska och lite annat folk som gick runt - med långbyxor och jacka och där kom vi i badkläder typ. Haha. Vi vände fort eftersom vi stod där och frös, åkte istället till lekparken i Nolhaga. Jag hade inte hunnit äta frukost så jag gick till ishallen och käkade korv med bröd. Sen gick vi till stan och shoppade. Nu var det ju bestämt att det inte blev någon tripp till Varberg och därmed inget Ullared så jag köpte lite skor och klänningar :) Vi avslutade shoppingrundan med överdrivet mycket glass på triumf innan vi gick till Nolhaga och tog bilen hem till Monk.


Men dagen var inte slut där, jag duschade snabbt och tog nästa buss till Lisa. Men det krockade med bussarna och jag fick gå från stationen till noltorp. Precis innan jag möter Lisa åker en person förbi och sträcker ut huvudet, en preson som jag kunde klarat mig bra utan att se. Det har gått 7 månader sen sist och nu drogs allt upp inom mig igen. Men det börjar försvinna eftersom jag vet att det är över och inget att lägga energi på. Iaf, kvällen och natten spenderades hos Lisa :)



Idag har jag hunnit prata med Jocke, käkat pizza med Monk, Kristian & Sebbe och vart i ishallen en sväng.
Nu ska jag nog lägga mig och sova en timma eller två så jag orkar vara vaken fram till morgonkvisten, sova på dagen och sen jobba natt. Sen på måndag ska jag träffa Jocke och Sara efter att Sara slutat jobbet :) Sen ska Jocke stanna här i några dagar innan han åker hem igen, mys :)


    
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0