Gammalt och nytt

Nu ska jag skryta lite och visa mitt fina hem! Sen om ni tycker det är snyggt eller inte skiter jag i, men man kan ju alltid hoppas på att någon blir avundsjuk, haha.

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Sängen innan                         efter

      



Gamla bokhylla                                    Nya bokhyllan

                

                        


Gamla TV-bänken                       Den nya

              
                      

Lite komiskt att TV:n inte finns med på någon utav bilderna, haha! Men den ska stå där på..

Bokhyllan i köket  (innan var det inget där, känns lite onödigt att lägga upp en bild på väggen, typ.)



Sist och minst den nya toasitsen:

   

 

Sådärja, nu har jag ännu en gång blottat mitt hem. Nu är alla möbler uppe förutom sängbordet..

Nu är frågan om jag ska:

- sätta in alla räkningar och andra papper i pärmen

- sortera lådorna i bokhyllan där allt ligger huller om buller

- sätta upp tyg bakom skrivbordet (för att dölja alla fula sladdar)

- göra i ordning i klädkammaren, dvs. sortera alla påslakan, örngott och lakan och dela upp i olika lådor samt organisera alla kläder som just nu ligger i två sopsäckar på golvet...

- byta panelgardiner i vardagsrummet till de svarta (har just nu de beige + vinröda för att det inte ska lysa igenom de fina gardinerna längst fram för då syns inte mönstret.. Tänkte att ni ville veta det.)

Först och främst ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0