YEEEES

DEN FUNKAR PRECIS SOM DEN SKA!!! HurraHurraHurraaaaaa. Det var väl tur att jag inte skrev ett jäättelångt inlägg om hur orlig jag va över min dator? Hade vart lite smått pinsamt nu när allt funkar som det ska. Bara för att jag skriver så nu så kommer den väl dö snart igen. Sån är jag, säger man något så händer motatsen, så nu blir det svårt eftersom jag säger att den fungerar perfekt och samtidigt att den säkert kommer dö igen. Hm. Jaja, det är ingen vetenskapligt bevisad metod :P

Har nu fått ordning på alla skolgrejer så allt finns på denna datorn nu. Den bärbara är så grymt konstig så jag försöker hålla den så tom som möjligt så den ska gå snabbt.
Samtidigt som jag höll på med det så insåg jag att jag inte gjort något som jag skulle gjort idag. Vad har jag sysslat med egentligen? Spelat spel, tittat på tv, grejat med kläderna, tagit en lång dusch, ätit, kollat posten och vart på toa 8623485648 gånger. Och dammat av fönsterbrädorna och ett bord, haha, skrattade för mig själv och åt mig själv när jag såg att det låg ett tjockt lager av damm på den. Så blir det när man inte dammat på 7 månader..




Förresten så luktar det bajs i min klädkammare, varfooor? Har vädrat hela dagen (låtit dörren stå öppen) och det börjar bli bättre. Kan det ha något att göra med att det går vattenledningar där inne? Eller kommer det från ventilen? Grannen? Äckligt är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0