Träningsvärk i ryggen? Lägg ner.

Som vanligt när man ska få med packning hem till Alingsås får man träningsvärk någonstans. Speciellt de gånger då man först måste ta med sig packningen till skolan och sedan till Resecentrum. Oftast brukar det vara i högerarmen, när jag har resväskan. Men icke denna gången, nu har det satt sig vid skulderbladet eller vad man ska säga. Har inte koll på vad som är vad men det värker där och neråt mot ryggslutet.

Att jag simmade igår gjorde väl inte värken bättre. Träningsvärk är alltid lite skönt, men sen tröttnar man och vill inte längre ha ont.

Igår blev det en hel del simning. Det va inget motionssim eftersom det är påsklov så det va "lek och plask" typ. Galna ungar men det gick bra ändå. Kanske inte alltid blev så raka längder men jag och de andra som envisades med att simma fick göra det där vi fick plats. Ganska kul faktiskt!
Lekte (jävlades) även lite med lillebror och hans kompis. Vi kom fram till att det är satans mycket klor i vattnet och att det gör vääldigt ont att få det i ögonen. Så vi gav upp efter en stund.



Åkte sen hem till Moonk :D Vi lagade mat till oss och Jacob och sedan gick vi ut på promenad :) Väldigt skönt. Promenaden slutade för min del hos Lisa eftersom vi skulle på bio. Så det blev en liten promenad dit också :) När vi satt utanför och väntade på Maria märkte vi ganska snart att folk firade sitt påsklov, ush vad fulla unga människor är pinsamma. Är man själv lika hemsk? Hoppas inte det. Tjötade lite med Larsen som va ute och promenerade med din underbart söta hund :D

Filmen va hur bra som helst!! Inte lika mycket streetracing man hade väntat men det gjorde inte filmen sämre på något sätt. Lisa blev helt förälskad i Vin Diesel, haha.


Det är helt försåeligt. Han är snygg, men kraktären i filmen gör honom extremt het. Tyvärr drömde jag inte om honom inatt, Lisa kanske gjorde?

Min natt var full av mardrömmar, konstiga värker som gav mig ångestkänslor och dessutom fick jag mens. Menmen.

Nu tänkte jag få in Madde till stan och få med henne och Maria ut på en lång promenad. Det kryper i benen på mig. Nu har solen kommit fram också :)

Kommentarer
Postat av: daniella

Duuu, nu ska jag tala om för dig att avklippta vantar is king ;) Det blir alldeles lagom, det är ju typ bara naglarna som sticker upp (fråga mig inte varför man inte bara kan ha vanliga).



vad gööör du förresten? du kan ju inte bara lämna alingsås. tidernas ställe, the place to be! :D

2009-04-09 @ 23:16:27
URL: http://nikedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0